1/04/2010

Kış Gecelerinin Vazgeçilmezi Muhteşem Dörtlü!

Ooooh aman da ne güzel kış geldi diyeni açıkcası hiç görmedim. Görsem de tuhaf tuhaf bakardım heralde.Yağmur demem çamur demem işin yollarına düşüyoruz her gün. Gündüzleri kısacık kalmış ve akşamları bitmek bilmez iken malum yapılacaklar listesi de epey bir kısıtlanıyor. Ablam gibi her parmağından bir marefet akan şanslılardan değilseniz ve üretecek pek de bir şeyiniz yoksa evde yapılacak tembellik en büyük zevk kaynağı olabiliyor. Ve işte bu anlarımda beni keyif budalasına çeviren dört şey!


Hot Sox Çorap: Bu sene keşfettiğim bu çorapları mikrodalgada ısıtıp giyebiliyorsunuz. Biliyorum kulağa ilk başta çok komik geliyor. İçindeki gizli cepte saf esans yağlarıyla işlenmiş özel buğday taneleri sayesinde ısıttığınızda güzel mi güzel kokular veriyor. (lavanta, vanilya..). Bana ne kokusundan yahu, oturup ayaklarımı koklamıyorum ya demeyin. Koku etrafa öyle güzel saçılıyor ki şaşıracaksınız. Ayrıca iddaya göre, bu çoraplar eklem ağrılarına, şişmiş yorgun ayaklara da iyi geliyormuş.  İstinye Park Continuum mağazasında gördüm ayrıca internetten çok daha uygun fiyata da alabiliyorsunuz.(http://www.innobees.com/)

Pufuduk Sabahlık: Ekran karşısında marul gibi yayılırken bu sabahlıkların rahatıyla filmin yarısını ancak getirebiliyorsunuz tabii. Bazen içinde sıcaktan bayılacak hale gelsem de dörtlümün en vazgeçilmezidir. 



Kahvem: 2005'te yabancı bir arkadaşım sabah akşam tükettiği kendi tarifi olan filtre kahveyle beni tanıştırmadan önce bir hiçmişim! Demeyeceğim biraz abartı olur. Ama gerçekten bu tarifi öğrendikten sonra uzunca bir süre hiçbir şey içemedim. Çok basit: Bildiğiniz usul filtre kahvenizi yaparken kahveyi makinaya koyduktan sonra üzerine iki parça kakule(Mısır çarşısından alırdım ama marketlerde bile satılıyor artık) ve biraz da tarçın ekliyorsunuz. Uyarayım, tehlikeli derecede güzeldir!





Ve de filmim: Sıcacık çoraplarla pufuduk sabahlığı giyip kahveyi de elimize aldıktan sonra sıra filmde. Kafamı yormayayım, bugün işte zaten yeteri kadar gerildim diyenlerdenseniz bir öneri: When Harry Met Sally. Meg Ryan'ın botox öncesi sevimli halinin doruğa çıktığı bu filmi n kere izledim bir n daha izlerim!








7 comments:

zeynep said...

film iyi bi öneri..bende beğenmiştim..elimde olsa pofuduk terliklerimle uyucam:) çok bütünleştik bu aralar..

Vitrindeyiz said...

Nevbiş... Muhtesem tavsiyeler.
Kahve kesinlikle deneniyor.
Many many thanks efenim.

Nevbahar said...

Zeynep,
O keyfi alana kadar zaten.İnsan sonrasında zaten vazgeçemiyor!

Sevgili Vitrindeyizcim,
Bu kahveyi seveceksin eminim:)Bu arada bu terliklerden 42 numaraya kadar var!

Federica said...

Thanks so much for your kind comment!
Happy 2010!!!!!!
xoxo
Federica

Ayşe Şakarcan said...

Kakule ve tarçınlı filtre kahveyi deneyeceğim. Benim de stres atmak için n kere izlediğim bir Meg Ryan filmim var:"You've got mail":)

mycitycottage said...

Bahar Jane Austen aşkımızı unuttuğun için seni esefla kınıyorum...Sense and sensibility diyorum.

Nevbahar said...

Ayşe slm,
Kahveyi denedikten sonra yorumunu da yazarsan sevinirim.Umarım beğenirsin.

Ve ablam,
Tabiiki de Jane Austen her zaman tercihler arasında!