4/18/2010

http://www.manoloblahnikshop.com

Daha henüz ayakkabı almaktan hoşlanmayan bir kadına rastlamadım. Kadınlar ve ayakkabılar denklemini çözmek mümkün değil. Bilinç altı mıdır, bir öğreti midir bilmem ama biz kadınların bu küçük aksesuarlara bayıldığımızı biliyorum. En azından kendi adıma bu itirafta bulunabilirim.
İzleyenler bilir, bu durumun en abartı örneği bir televizyon klasiği olan Sex&City'nin genç, seksi köşe yazarı Carrie Bradshaw'dur. Bu kadının her giydiği ayakkabı ayrı bir reklam malzemesi olmuş, karakteri canlandıran Sarah Jessica Parker bu sayede köşeyi dönmüştür.
Bu dizide sıkça duyduğunuz Manolo Blahnik'in aslında bir internet satış adresi var. Elbette ürünler üçe beşe satılmıyor ama kendini şımartmak isteyenlerin uğramasını şddetle tavsiye ederim.
İstanbul sosyetesi kazıklana dursun bu adreste ürünleri %70'e varan indirimle bulmanız mümkün.
NOT: Adreste ayrcıa Louboutain ve Jimmy Choo'lar da var, demedi demeyin...






1 comment:

Anonymous said...

HARIKA BIR SEY BU. COK TSKLER. BEN BAKTIM HEMEN SITEYE. ESKI MODELLER OLSA BILE HEPSI SUPER YENILERI ASIRI PAHALI ZATEN. CHOO MILANO'DA BAZEN YUZDE 50 INDIRIYOR AMA YUZDE 70 SUPER
SIZ HIC ALDINIZ MI? GERCEK YANI ALDATMA FILAN YOK UMARIM. TSKLER ARDA BLOGUNUZA BAKACAGIM . LALE RESIMLERI DE SUPER ISTANBUL'U OZLEDIM