12/27/2009

Lavantalı Şampuanı Keşfettim..




L'occitane doğal ürünler satan ya da bilemiyorum en azından öyle olduğunu söyleyen Fransız bir marka. Vebali kendilerine.  Farklı farklı birsürü çiçekgilden türeme kozmetik ürünü bulmak mümkün. Benim favorim birkaç hafta önce keşfettiğim lavanta şampuanı. Artık hayatta da vazgeçmem. Konu marka falan değil, konu lavantalı şampuan. Herşeyim lavanta koksun yine de doymam.
Başkaları da yapıyor mu bilmiyorum ama ben piyasada başkasına rastlamadım. Bir kere kullandıktan sonra saçlarınızın parladığını görecek ve bana teşekkürü bir borç bileceksiniz!
Bu arada lavantalı el kremi ve saç kremi de var. Demeden geçmeyeyim..
NOT: http://tr.strawberrynet.com/haircare/l-occitane/lavender-clarifying-shampoo/89893/#DETAIL web sitesinden markanın ürünlerini piyasadakinden çok daha uygun fiyata alabilirsiniz.

1 comment:

mycitycottage said...

Hemen ama hemen almalı ...